sobota, 31 marca 2012

Byłam ostatnio u Plasticowej było wspaniale April  od razu polubiła mój aparat i świetnie się wszystcy bawiliśmy.
rirakuma [niewiem dokładnie jak to sie pisze]                                   
                                                           Poszukiwania                    
                                                   A to tylko pudełko po wykałaczkach
                                                       A tak z innej beczki KOTEK
Okularnica
 Uwielbiam je

7 komentarzy:

  1. Jaki okularnik! To jest Sebastian na balu z Cielem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kicia :) Laleczki Kokeshi też super :D A Pullipowe okulary boskie!!! Też chcę takie :D

    PS. Zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. julka swiat nie kreci sie tylko wokul kuroshitsuji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Ola, mam już Cię dość! O co Ci chodzi?! Uważasz się za lepszą?! Jesteś zazdrosna o Gosię? Weź dorośnij wreszcie!
      Ciągle jesteś na mnie zła!

      Usuń
  4. julka to było w formie żartu nie bulwersuj sie tak jak cie to uraziło to sory

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak wgl. to Plastic.oVej...

    OdpowiedzUsuń